Jak na produktovou prezentaci
fotek na e-shopu
Produktové fotky pozitivně ovlivňují důvěryhodnost značky a snižují počet vratek až o 25 %. Pomocí profesionálních fotografií můžete své zákazníky oslovit a zaujmout. Jak by měla prezentace produktových fotografií vypadat?
Cena od 250 Kč/fotku
Fotky na webu
jsou součástí vaší identity
Při prezentaci fotografií na svém webu či e-shopu myslete hlavně na to, aby byly v souladu s vaší značkou. Vaše logo a celkový vizuální styl by měl být jednotný, aby zákazníka nemátlo několik různých barev, které jsou na každém komunikačním kanále rozdílné. Rozhodněte, jak má fotografie na zákazníka působit, jaké emoce v něm chcete vyvolat, v jaké prostředí mají být fotky vyfoceny a podobně. Zkušený fotograf vám s tím pomůže.
Investujte do vlastních fotografií
Máte k dispozici fotky od dodavatele? Tak ty raději nepoužívejte. Na podobné fotografie můžou zákazníci narazit i na dalších e-shopech či srovnávačích. Odlište se a prezentujte na svém webu nejen produktové, ale i lifestylové fotky, které uživatelům představí použití produktů v běžném životě. E-shopy, které mají vlastní produktové fotografie působí důvěryhodněji a profesionálněji.
Technická kvalita rozhoduje
Pokud svým zákazníkům ukazujete fotky, které jsou rozmazané, nekvalitní, a navíc mají vodoznak přes celou fotografii, od koupi je odradíte. Nejenže se jim nebude líbit váš produkt, nebudou vám ani věřit. Špatná fotka dokáže zkazit dojem a z poctivého rodinného e-shopu udělat pochybný internetový obchod, který přeprodává levné zboží.
Jaké fotky by neměly chybět
u žádného produktu?
Jedna fotografie nestačí. U každého produktu byste měli mít ideálně pět fotek, a to:
Proč 360° fotografie?
Díky 360° fotce představíte zákazníkovi produkt ze všech stran. Tato fotografie simuluje reálné prohlížení produktu, ke kterému by došlo
v kamenné prodejně. Zákazník si tak dokáže mnohem lépe představit, jak produkt vypadá z různých úhlů a jaké má detaily. 360° fotografie působí velmi profesionálně a svým zákazníkům ji nabídne jen velmi málo e-shopů. To pro vás může být velkou konkurenční výhodou, která vám přinese vyšší konverze. Pravděpodobně vám ubyde i starost se zákaznickou podporou a vrácením zboží, protože zákazník ví, co očekávat. Fotografie skládáme z minimálně 24 snímků a první náhled
u nás máte vždy zdarma.
360° fotografie zvyšují prodeje produktů
až o 30 %.
Lifestylové fotografie
Lifestylová fotka je stylizovaná, ale i přesto působí velmi přirozeně. Ukazuje zákazníkům produkt v realitě. Oproti běžným produktovým či 360° fotkám dokážete v lifestyle prezentaci předat emoce a vyvolat v zákazníkovi nějaký pocit. Fotka vypráví příběh, vytváří atmosféru a lze se v ní více kreativně vyjádřit. Můžete díky ní vyvolat v zákazníkovi přesně to, co potřebujete, aby neváhal a produkt koupil.